This sweet October !

Hej  kära ni, Gud så länge sedan det var jag bloggade. Mina kära vän mathilda övertalade mig till att , i alla fall försöka börja blogga igen. så här tänkte jag skriva en liten sammanfattning om vad jag har hållit hus under denna tid som jag har varit ifrån bloggen!
Under denna tid har det hunnit bli både sommar och höst och jag har mest umgåtts med mina  vänner,festat och bara levt livet, samtidigt som jag har haft fullt upp med både jobb och pluggande.
JAg har även varit rummis med en vän till mig, under 4 månader, men nu har jag flyttat hem till mamma igen , och de känns bra :)!
Jag har färgat håret ljust och sedan mörkt igen, och har även blivit mer insatt om hur jag vill ha och leva mitt liv.
Det har även blivit mycket mindre fotande :O Även fast jag har lyckats blivit av med min skit mobil och äntligen fått e ny :)!
Låter de få bilder som är tagna tala för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0