Live as you'll die tomorrow

Hej på er!
Den senaste veckan har jag spenderat mycke med min vän mathilda och så klart så har jag jobbat också. 
Nästa vecka tar jobbet slut och i helgen är det som ni alla vet halloween. Då är det både fest och firande för 
min vän Anna som fyller år. Det är så klart utklädnad som gäller och vad jag ska vara får ni se senare.
Har verkligen fått ordning på rummet nu också , nästa projekt är att måla en hylla jag har vit. Så vi får se om 
min händiga sida kommer visa sig eller inte.
"Livet är fyllt med både glädje och sorg, ångra aldrig det du gjort, glädjs åt det du har och fått varit med om,
varje svår stund du går igenom stärker dig som människa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0