some things happens for a reason

Jag har lärt mig mycket genom de få år jag har levt , saker som har verkat omöjliga att tro på, men saker som jag faktiskt har börjat trott på , på senaste tiden har jag lärt mig något som verkligen hjälper mig i min vardag, meditation. Det ger mig lugnet när jag behöver det , får mig att glömma alla problem för en sekund och ger mig kraft till saker och ting. 
Meditation är verkligen någon alla borde göra ibland.



Hur gör man ?
Alla gör olika, jag själv  sitter och kopplar bort alla tankar, bara är och försöker att inte låta tankarna fastna i något, efter det tänker jag mig att jag flyger iväg någonstans där jag vill vara, på något vackert eller fridfullt ställe
Jag tänker på det ett tag innan jag börjar bege mig tillbaks hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0