Some christmas decorations ?

Det är otroligt vad vänner kan få en att känna så bra ! Dom finns alltid där som man finns där för dom. Idag har jag varit med min kära vän mathilda, vi har julpysslat lite och sedan fotade hon mig. Blev faktiskt några riktigt bra bilder och så klart så blev det en hel del snack!
Pysslet då , vad gjorde vi? Jag gjorde två fina ljus som jag ska visa imorgon, medan mathilda målade en krans och gjorde ljus hon med , samt ett par hjärtan i stål.
Jag har just setat och kollat två avsnitt av sex and the city, grym serie... för tjejer dock , tror inte att killarna är speciellt intresserade av den serien om jag ska vara på den ärliga fronten här. 
Känns skönt att allt flyter på så bra som det gör nu, hoppas det fortsätter så !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0