SÖNDAG 8 /5

Hej solstrålar!
Sommaren närmar sig med språng och är snart här ! Idag har det varit 19 grader här i västerås , är det inte underbart ?! I helgen har det hänt lite olika roliga saker haha, tänkte berätta lite kort !
fredag; 
Jobbade för första gången på nya jobbet! Kändes kanon bra och längtar redan tills imorgon, På kvällen sedan blev det ferre fest med ullis och mathilda.
Lördag;
Åkte hem till pappa och passade hundarna innan Maria och Rebecka kom och hämtade upp mig och vi åkte iväg med några trevliga kvinnor på after te party, för er som inte vet vad det är så är det en sittning där man får äta hur mycket gott som helst och dricka te , vatten , och ja , allt ! Var hur nice som helst och vi alla åt så vi sprack typ!
Söndag;
Har varit hundvakt idag igen och varit med Iman en stund på dagen. Satt ute i solen ett bra tag och vi båda kom in igen med lite färg, såg att mina fräknar börjar ploppa upp också.  Kom i alla fall just hem till mamma och tänkte nu ta något att äta innan jag slänger mig i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0