They live on


Kommentarer
Postat av: anna :)

Tja, jag visste inte ens att ni läser min blogg faktiskt :) Men det spelar ingen roll. På min blogg skriver jag ut hur jag känner osv, precis som vem som helst.



Jag tycker att det är trist att alla gick hem så tidigt när vi skulle fira Ida, det var planerat typ två veckor i förväg och sedan blir det ändå bara hon och jag tillslut. Hade jag varit Ida hade jag varit sjukt förbannad. Man fyller faktiskt bara 20 en gång, och det är en "viktigt" födelsedag. Kul firande hon fick? Skulle inte tro det.



Sen sade ni att vi alla skulle grilla och grejjer, jag sade att det skulle bli skitkul. Men ingen hör av sig så jag ser det på facebook efteråt. Så jag kan ju citera dig "du vet också att vi ser det här och du vill att vi ska se det".

2011-04-23 @ 21:25:44
URL: http://annahedlunds.blogg.se/
Postat av: anna :)

viktig*

2011-04-23 @ 21:26:21
URL: http://annahedlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0