Tele snack !

Sitter nu och snackar med bästa Elin i tel och har just duschat, fan vad gött! Känner mig ren som aldrig förr typ haha. får se om jag går till jobbc Imorgon, jag har typ fetaste mensverken nu och varken alvedon, ipren eller nått hjälper... och känner jag mig själv rätt så kommer jag ha dubbelt så ont i morgon och bara ligga och dö typ, men hoppas på att det INTE blir så !! Kl är förresten redan 10 shit vad det går fort, jag måste ju sova snart haha, annars orkar jag inte upp imorgon -.-!
En bild på mig när jag var blond, funderar på att färga håret lite ljusare när jag får pengar, vill inte bli så himla platina blond igen, men ljusare vill jag nog allt bli, lite i alla fall, eller ?
brunt eller blont ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0