Red riding hood

God kväller!
Idag har jag varit på stan med anna panna, vi snackade och sånt och sedan kom sandra och joinade oss ett tag innan jag åkte hem för jag var så jääääklarns hungrig och nu har jag ätit .. hehe låt se, 2 nudel paket, ett glass paket och pommes med ketchup. iiiih!  Hur orkar jag ?!
Jag har i alla fall nyss kollat på en film som heter red riding hood. Typ lilla rödluvan fast otäcknad, den var väldigt seg och dålig i början men den blev bra sen när man väl kom in i filmen. Blev dock lite besviken eftersom att det var skaparna av twiligt som gjort den, så man förväntade ju sig att den skulle vara skit bra ! Men den dög :) Nu ska jag duscha och sedan ska jag kolla på en till film innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0