Onsdag!

Hejsan!
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade! Men kanske beror på att jag inte har gjort något speciellt! Men igår var jag med karin och belle på kvällen. Bestämde att vi skulle åka till det nya IKEA som öppnade idag ! Där de visade bil bio, alltså man kollar på stor bids tv medan man sitter i bilen, som på film med andra ord. haha Var super kul för jag har aldrig gjort det förut, tror inte Karin eller Belle heller har gjort det haha. Så runt kl 6 kom karin och belle ochh ämtade mig sedan åkte vi till erikslund och köpte en massa godis och chips ( som jag har kvar mahaha ) och efter det begav vi oss till IKEA och parkerade framför bio duken, Var ganska mycket bilar där faktiskt, och stötte även på några från gamla klassen!  först så visade dom alice i underlandet , men den var DUBBAD! Så vi satt och sjöng och dunkade musik ist och hade kul haha. Ah , gorde det typ i alla filmer, men kom igen liksom haha vi hade kul!
Idag har jag varit på Jobb C och sedan har jag varit hos mormor och ätit och fikat, tidigare idag sa jag till mig själv att jag aldrig mer skulle äta, men fan jag har ju chips hemma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0