Lördag

God morgon kött och blåbär!
Blev för ett tag sedan väckt av mamma, fy vad trött jag är !! Jeses annamma!! Kanske en aning bakis också om man ska vara helt ärlig! Igår då ? Jo blev lite sent så drog till festen vid 11 typ, haha men det var mycket trevligt och blev lite engelska också på kuppen. Vi drog hem runt halv 3 någon gång då vi fick skjuts. väl hemma slockna jag direkt och gud vad skönt jag har sovit i natt, min säng har varit som gummi moln hela natten och morgonen och är fortfarande haha.
Vädret är skit fint idag ochman är ju lite sugen på att köra den första grillningen idag alltså! Men snart kommer mormor så jag måste städa lite här och där annars får jag skäll haha,hörs lite senare med bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0