fredag

God morgon!
Här sitter jag på jobbcenter och ..chillar. haha. Träffade just på en gamal klass kompis , så det var hur kul som helst!! Som tur är går vi bara till 12 idag , så har bara 3 h kvar , underbart!! Ikväll blir det utgång för fulla muggar, men jag vettefan om jag är så sugen alltså, är så himla trött bara så skulle helst vilja ligga hemma med en påse godis och kolla på film eller något, bara slappa liksom. Åh skulle vara sjukt skönt alltså. Men vi får se hur jag gör, har inte bestämt mig än.
Nej , nu ska jag väl ta och kolla lite facebook och lite annat, hörs senare när jag kommer hem :)!
vad är era planer för dagen btw, något kul som händer ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0